Székhely szolgáltatás

Amit nyújtunk:

  • székhelyhasználati hozzájárulás, bérleti, megbízási szerződés
  • levelek átvétele, beszkennelése és e-mail úton továbbítása: a székhelyre érkező leveleket felbontjuk és beszkenneljük Önnek. Így már a levél átvétele napján tud intézkedni az adott ügyben. Nincs szüksége postára menni.
  • levelek kipostázása: székhelyre érkező leveleket automatikusan postázzuk Önnek
    a székhelyen cégtábla elhelyezése is a székhelyszolgáltatás része. APEH, Cégbíróság gyakran ellenőrzi, a hiánya adószám felfüggesztésével jár, adószám törlés is bekövetkezhet az Ön tudta nélkül.
  • Kinek érdemes székhelyszolgáltatást igénybe venni?

  • mikro vállalkozások, akik nem akarnak magas költségű irodát fenntartani
  • cégtulajdonosok, akiknek nincs budapesti ingatlanjuk, de Budapesti székhelyet szeretnék
  • cégek, akik nem akarják, hogy váratlanul érje őket egy hivatali megkeresés
  • azok a cégvezetők, akik nem szeretnének, hogy otthonukban legyen egy kényszerintézkedés, netán a végrehajtó lefoglalja a személyes vagyontárgyaikat, melyeknek köze sincs a céghez
  • aki el akarja kerülni a költségelszámolásokat az NÁV revízió esetén, ami a cég és a személyes kiadásokra vonatkozik
  • azok akik nem tartózkodnak folyamatosan a székhelyen, elfoglaltak és nincs módjuk a leveleket a postástól átvenni